Blogia
Antón Castro

LEONORA CARRINGTON EN GALICIA*

LEONORA CARRINGTON EN GALICIA*
Onte, véspera do meu santo/aniversario, fun busca-lo meu pai ó aeroporto. Entrei no W.C. e, ó saír, vin tirado nunha papeleira un xornal. Achegueime, collino, e era... El Heraldo do xoves! Abrino, e... velaí estaba o meu artigo de Leonora Carrington... Entre tódolos achados superrealistas que últimamente me axexan, iste foi, sen dúbida, o máximo... Non si?: La femme sorcière aparecéndoseme...
Unha aperta, ghuapiño
Xoán.
*O pasado xoves, "Artes & Letras" publicaba un artigo do escritor venezolano afincado en Galicia Xoán Abeleira sobre a pintora e escritora Leonora Carrington. Esta cartan que me envía revela que o suplemento viaxou a Galicia.

1 comentario

liliana -

estoy asiendo un trabajo con una amiga y hemos estado buscando los mejor libros de la difunta carrington y este ah sido el mejor....los quiero felicitar de antemano por haber obtenido esta maravillosa portado de un gran libro.