Blogia
Antón Castro

CUENTOS EN LA PANTERA ROSA

‘PROU, PROU LUEN’: CUENTOS ILUSTRADOS EN ARAGONÉS EN LA PANTERA ROSA

 

Presentación d'o libro ilustrato de cuentos en aragonés

‘Prou, prou luen...’ cuentos en aragonés ta un esdevenider sostenible

Quatre historias ta conoixer, d'una traza divertita y esferent, bells d’os animals y plantas que conviven con nusatros en quatre polius paisaches aragoneses: a Pineta de Rodeno, os Galachos de l’Ebro, a Sarra de Guara y Ordesa.

Presentación en Zaragoza o venient miercols 5 d’octubre, a las 20 horas, en a librería La Pantera Rossa (Sant Vicent de Paúl, 28).

 

Cuatro historias para conocer, de una forma divertida y diferente, algunos de los animales y plantas que conviven con nosotros en cuatro bellos paisajes aragoneses: los Pinares de Rodeno, los Galachos del Ebro, la Sierra de Guara y Ordesa.Presentación en Zaragoza el próximo miércoles 5 de octubre, a las 20 horas, en la librería La Pantera Rossa (San Vicente de Paúl, 28).

 

Autors: Tamara Marzo Rins y Carlos García Esteban

Ilustracións: Chusé Bolea

Voces CD: Antón Castro, Eduardo Lolumo, Jorge Romance, Jorge Asín, Francisco Fraguas, Mercedes Portella, Juan R. Fonseca, Tamara Marzo, Rubén Santarromana, Silvia Ferrando, Cherardo Callejón, Silvia Cebolla, Carlos Asín, Manuel Ramón Campo, Lourdes Ortíz y Natalia López

Edita: Ara Cultural

 

*En la foto de Heraldo, el ilustrador y narrador Chusé Bolea. Y abajo, el rapsoda y hombre del tiempo Eduardo Lolumo, en una instantánea de Aragón Televisión.

0 comentarios